Co młody konsument wiedziec powinienStatus: zakończony
Opis projektu:
Projekt był ogólnopolską kampanią edukacyjną dla dzieci i młodzieży szkolnej. W ramach kampanii przeprowadzonych zostało 480 szkoleń w 16 województwach (Fundacja EkoRozwoju jest partnerem Polskiej Zielonej Sieci w projekcie i odpowiadała za jego realizację na Dolnym Śląsku) dla uczniów w wieku od 10 do 19 lat.
Na szkoleniach młodziez na podstawie analizy typowych przypadków konsumenckich i sposobów rozwiązywania problemów poznała istotne z punktu widzenia młodego konsumenta przepisy prawa konsumenckiego. w zależności od wieku uczniów zajęcia dotyczyły m.in:
- warunków sprzedaży konsumenckiej
- warunków zdrowotnych żywności i żywienia
- warunków umowy z bankiem
- warunków umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość
- wpływu naszych codziennych decyzji konsumenckich na otaczający nas świat.
W ramach projektu zorganizowany też został konkurs plastyczny, którego finał ogólnopolski odbędzie się 1.06 2007 r. w Warszawie. Czas realizacji projektu: 15.09.2006 – 30.06.2007.
Więcej szczegółów na stronie www.zielonasiec.pl i u koordynatorki regionalnej
Finansowanie:
Projekt finansowany był ze środków Unii Europejskiej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Koordynator:
Magdaleny Grochowskiej
magda@eko.org.pl
|