Dofinansowanie instytucjonalne pozarządowych organizacji ekologicznych na lata 2011-2012 Status: zrealizowany
Termin realizacji: 01.02.2011 – 31.07.2012
Opis projektu:
Odbiorcy
- OE – w szczególności organizacje publikujące na zintegrowanym serwerze Zielona Brama/Most oraz adresaci działalności internetowej tych organizacji
- Współpracownicy i adresaci działań Fundacji Ekorozwoju
Cel projektu
- Utrzymanie trwałości, dalsze poprawienie jakości usług oraz promocja zasobów zintegrowanego serwera Zielona Brama (pakiet BRAMA)
- Zwiększenie możliwości działania Fundacji poprzez pozyskanie nowych źródeł finansowania oraz poprawa public relation organizacji (pakiet ROZWÓJ)
Działania:
1) Kontynuacje pracy administratora serwera, m.in. poprzez:
- aktualizację oprogramowania na serwerze,
- dodawanie oraz modyfikacja użytkowników (udostępnianie im panelu administracyjnego, dającego możliwość min. Zakładania kont, stron, podstron, obsługi domen, aliasów i statystyk)
- pomoc użytkownikom serwera – bieżące wsparcie techniczne
- wykonanie i rozwijanie zaawansowanego mechanizmu statystyk,
- uruchomienie i rozwijanie IDS (ang. Intrusion Detection System - system wykrywania włamań)
- rozwój serwera WWW (uruchomienie środowiska dla wielu języków programowania, php3, php4, php5, perl,
- stworzenie aplikacji CRM dla potrzeb FER (strona do zarządzania informacjami wewnętrznymi dotyczącymi funkcjonowania organizacji i biura – hramonogramy prac, dostepnosc zasobow i sprzetu, dane kontaktowe etc).
2) Utrzymanie stałego łącza dla potrzeb serwerów 5 MBps wraz z łączem technicznym do zarządzania serwerem (5MBps łacze synchroniczne tzn upload (wysylanie plików) jak i download (przyjmowanie plików) mają taką samą prędkość.) lokacja serwera w profesjonalnej serwerowni,
3) Zatrudnienie menagera finansowego dla potrzeb fundrasingu i przygotowania wniosków o dofinansowanie
4) Promocja Fundacji na serwisach internetowych
Dla potrzeb skutecznej promocji Fundacji i poprawy public relation wskazane jest usprawnienie przygotowania i rozpowszechniania materiałów promocyjnych za pośrednictwem internetu.
5) Przeprowadzenie audytu finansowego
Finansowanie
|